Doprava a platba
Jaké přepravní společnosti nabízíme?
Objednávky zasíláme kurýrní službou GLS, PPL, PPL Sprint a Toptrans.
Svou objednávku si také můžete osobně vyzvednout na naší provozovně na adrese: Anglický trávník, Valcířská 522, 738 01 Frýdek-Místek - Lískovec v pracovní dny od 7:30 do 16 hodin.
Ceník dopravy
U zásilek v rámci České republiky je dopravné stanoveno dle ceníku přepravních společností. Při nákupu nad 1500 Kč je dopravné zdarma.
U zásilek v rámci Slovenské republiky je dopravné stanoveno dle ceníku přepravních společností. Při nákupu nad 2600 Kč je dopravné zdarma.
Co když se balík poškodí?
V případě poškození balíku při přepravě nás obratem kontaktujte a poškozený balík nepřebírejte, pouze na základě sepsání reklamačního protokolu. Řiďte se prosím instrukcemi uvedenými v letáku, který je součástí zásilky.
Jak rychle balíček doručíme?
Pokud máme zboží skladem a objednávku příjmeme do 13h bude odeslána v daný pracovní den.
U objednávek zboží přijatých po 13h nezaručujeme odeslání v daný pracovní den.
V případě, že zboží skladem není, budeme Vás kontaktovat. Dostupnost výrobku je uvedená u každého výrobku.
Jak můžete za objednávku zaplatit?
Máte k dispozici níže uvedené možnosti jak za svoji objednávku zaplatit:
1. Platba online
Online platba bankovním převodem, platební kartou, Google Pay nebo Apple Pay.
Poskytovatel:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
2. Bankovním převodem
Za zboží je nutné zaplatit ještě před jeho odesláním převodem peněz na účet č. 160920164/2010. Kompletní údaje k převodu obdržíte po potvrzení objednávky.
3. Dobírkou
Za zboží zaplatíte až při jeho převzetí od dopravce . Platba kartou je možná pouze u zásilek do České republiky a na Slovensko.